Lófelszerelés márkák - Euroriding logo„Ami nekünk nincs, arra nincs is szükség” – mondja az Euroriding szlogenje.

Mit vár el egy átlagos lovas, amikor elmegy vásárolni egy lovasboltba? Megfelelő kiszolgálást, szakértő tanácsadást és a lehető legjobb ár-érték arányú terméket.

1967-ben 7 lófelszereléssel foglalkozó kereskedő összefogásának eredményeképpen született meg az Euroriding márkanév, amely kezdetben különböző márkájú termékeket árult. Az ügyfelekkel való szoros kapcsolattartásnak köszönhetően pontos képet kaptak a lovasok igényeiről. A visszajelzések, valamint a legjobb lovas szakemberekkel történő mindennapos egyeztetések alapján megalkották saját márkás termékcsaládjukat Euroriding néven, hogy a legjobbat nyújthassák vásárlóiknak.

Ma már többszáz üzletük van 12 orászgban, csak Németországban 71 Euroriding terméket forgalmazó lovas szaküzlet található.
Az évek alatt fokozatosan az egyik legnagyobb lófelszerelés márkává nőtték ki magukat, de a mai napig fontosnak tartják a folyamatos termékfejlesztést és kereskedőik megválasztását. Ahhoz, hogy Euroriding kereskedő legyél, sok szakmai elvárásnak kell megfelelni, folyamatos képzéseken kell részt venni, hogy a vásárló megkaphassa az Euroriding márkához méltó, magas színvonalú kiszolgálást.

Az Euroriding termékek kifejezetten jó ár-érték aránnyal rendelkeznek, a bőrből készült felszerelések igen jó minőségű alapanyagból készülnek. Nyergeik puhák, kényelmesek és jó kialakításúak. Jelenleg itthon a díjlovasok körében már közkedvelt márkáról van szó (lásd: Euroriding Titan II.), de kimagasló minőségének és megfizethető árainak köszönhetően várhatóan hódítani fog a többi szakág lovasai között is.