Gyakran Ismételt Kérdések
Ha kérdésed van, nézd meg az alábbi gyakran felmerülő kérdéseket és válaszokat lovasboltunkkal, a vásárlással, szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Egyszerűen kattints az alábbi kérdések egyikére és máris lenyílik alatta a válasz!
Ha nem találtad meg itt a választ kérdésedre, keress minket bátran, szívesen segítünk neked telefonon (+36-30-328-1725; 9-19 óra között) vagy e-mailben (info@nyeregvilag.hu)!
Igen, használt nyerget, lovas felszerelést a nálunk vásárolt termékek értékébe be tudunk számolni – a vásárlóval történt értékegyeztetést követően.
Beszámításra kizárólag személyes vásárlás esetén van mód, hiszen meg kell néznünk a beszámítandó terméke(ke)t. Postai úton ideküldött felszerelések beszámítására nincsen mód!
Fenntartjuk a jogot arra, hogy csak az általunk megfelelő állapotúnak/minőségűnek ítélt felszereléseket számítsuk be a vásárlás értékébe. Értékegyeztetést követően készpénzt nem adunk a behozott termék(ek)ért, tehát csak drágább felszerelés vásárlása esetén tudjuk beszámítani a régi lovas cuccaidat vagy a fennmaradó összeg értékét vásárlási utalvány formájában tudjuk odaadni.
Igen, minden nyergünkre ún. próbagaranciát vállalunk. A nyereg kipróbálásához a teljes ár kifizetése szükséges. A vásárlóval egyeztetjük, hogy az adásvételi szerződésben hány napos próbagaranciát rögzítsünk (ált. 2-5 nap). Ezen időtartam alatt van lehetőség a nyerget kipróbálni és amennyiben nem felel meg, azt visszavásároljuk vagy igény szerint (értékegyeztetéssel) egy másikra cseréljük.
Így csakis olyan nyeregért fizetsz végül, amelyet kipróbáltál és passzol a lovad hátára valamint Neked is megfelelő!
Nem, mert sajnos fénykép alapján nehéz megítélni a nyereg (vagy bármilyen egyéb lovas felszerelés) minőségét. A forgalmi érték pontos becsléséhez látnunk kell a terméket személyesen, ezért kérjük, hozd be becserélni kívánt nyergedet a boltba egy előre megbeszélt időpontban, hogy segíthessünk! Keress minket telefonon (+36-30-378-1725; 9-19 óra között) vagy e-mailben (info@nyeregvilag.hu)!
Nem, üzletünkben csak készpénzt tudunk elfogadni. A legközelebbi (OTP) bankautomata a bemutatóteremtől 400 méterre, az Országos Onkológia bejáratánál található (térkép).
Bemutatótermünk előtt, az utcán van lehetőség a parkolásra, a szabad parkolóhelyek száma azonban mindig az aktuális forgalom függvénye.
Bemutatótermünk munkanapokon 14-18 óra között tart nyitva. Amennyiben más időpontban vagy esetleg hétvégén szeretnél jönni hozzánk, kérjük, ezt idejében jelezd nekünk, hogy amennyiben van rá lehetőségünk, megoldhassuk a személyes találkozót az üzletben!
Igen, igény esetén lehet utánvéttel is postáztatni a webáruházban megrendelt termék(ek)et, de a postázás díja ez esetben magasabb lesz a webáruház információkban megadottaknál.
Kérjük, rendeléskor írd a megjegyzés rovatba, hogy utánvéttel kéred a házhozszállítást!
Igen, igény esetén felveszünk rendelést telefonon és e-mailen keresztül is. Az ehhez elengedhetetlenül szükséges adatok:
- termék(ek) cikkszáma
- termék(ek) pontos mérete, színe, típusa
- kiválasztott postázási mód (fizetési és szállítási információk)
- megrendelő neve, telefonszáma
- pontos szállítási név és cím
- számlaigény esetén számlázási név és cím
Az e-mail útján leadott rendelés esetén a visszaigazolás szintén e-mailben történik, telefonos rendelés esetén értelemszerűen nincs visszaigazolás.
A fizetés (termék/termékek ára + postaköltség) minden esetben előre utalással történik az alábbi bankszámlára:
Bank neve: Budapest Bank
Számlatulajdonos neve: Kótai Sarolta
Számlaszám: 10104105-73584300-00000006
A pénz számlára kerülésétől számított 2 munkanapon belül postázzuk a megrendelt árut.
Igen, természetesen lehet!
Hétfőtől péntekig 14-18 óra között szeretettel várjuk vásárlóinkat.