Webshop belépés



Hírlevél feliratkozás

Caldene termékek - Nyeregvilág.hu Christ valódi bárányszőrös termékek - Nyeregvilág.hu
Cobra nyereg - Nyeregvilág.hu Daslö termékek - Nyeregvilág.hu
Devocoux nyergek - Nyeregvilág.hu Felix Bühler lovas felszerelések - Nyeregvilág.hu
FinnTack termékek - Nyeregvilág.hu Horka lovas ruházat - Nyeregvilág.hu
Jaguar nyergek - Nyeregvilág.hu Kentaur lófelszerelés - Nyeregvilág.hu
Kieffer nyergek és lovas felszerelések - Nyeregvilág.hu LamiCell lófelszerelés - Nyeregilág.hu
Lemetex nyergek - Nyeregvilág.hu Passier nyergek - Nyeregvilág.hu
Pessoa nyereg, lófelszerelés - Nyeregvilág.hu Prestige nyergek és lovas felszerelések - Nyeregvilág.hu
Schockemöhle nyergek és lovas felszerelések - Nyeregvilág.hu Micklem kantár - Nyeregvilág.hu
Steeds lovas termékek - Nyeregvilág.hu Stübben nyereg - Nyeregvilág.hu
Tattini lófelszerelés - Nyeregvilág.hu Kep Italia lovagló kobakok - Nyeregvilág.hu
Wintec nyereg - Nyeregvilág.hu

Nyeregvilág infó

Telefon: +36-30-378-1725
E-mail: info@nyeregvilag.hu
Bolt: 1076 Bp., Verseny utca 8.
Nyitva: h-p 14-18 óráig
Lovas webshop:
Információ
Fizetési feltételek
Szállítás

Jelenlegi olvasóink

Oldalainkat 22 vendég böngészi
Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) és válaszok - Nyeregvilág.huHa kérdésed van, nézd meg az alábbi gyakran felmerülő kérdéseket és válaszokat lovasboltunkkal, a vásárlással, szolgáltatásainkkal kapcsolatban! Egyszerűen kattints az alábbi kérdések egyikére és máris lenyílik alatta a válasz!

Ha nem találtad meg itt a választ kérdésedre, keress minket bátran, szívesen segítünk neked telefonon (+36-30-328-1725; 9-19 óra között) vagy e-mailben ( Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. )!

 
Régi felszereléseimet becserélhetem-e?

Igen, használt nyerget, lovas felszerelést a nálunk vásárolt termékek értékébe be tudunk számolni - a vásárlóval történt értékegyeztetést követően.

Beszámításra kizárólag személyes vásárlás esetén van mód, hiszen meg kell néznünk a beszámítandó terméke(ke)t! Postai úton ideküldött felszerelések beszámítására nincsen mód!

Fenntartjuk a jogot arra, hogy csak az általunk megfelelő állapotúnak/minőségűnek ítélt felszereléseket számítsuk be a vásárlás értékébe! Értékegyeztetést követően készpénzt nem adunk a behozott termék(ek)ért, tehát csak drágább felszerelés vásárlása esetén tudjuk beszámítani a régi lovas cuccaidat vagy a fennmaradó összeg értékét vásárlási utalvány formájában tudjuk odaadni.

A kiválasztott nyerget fel lehet próbálni lóra?

Igen, minden nyergünkre ún. próbagaranciát vállalunk! A nyereg kipróbálásához a teljes ár kifizetése szükséges. A vásárlóval egyeztetjük, hogy az adásvételi szerződésben hány napos próbagaranciát rögzítsünk (ált. 2-5 nap). Ezen időtartam alatt van lehetőség a nyerget kipróbálni és amennyiben nem felel meg, azt visszavásároljuk vagy igény szerint (értékegyeztetéssel) egy másikra cseréljük.

Így csakis olyan nyeregért fizetsz végül, amelyet kipróbáltál és passzol a lovad hátára valamint Neked is megfelelő!

Nyergem fotója alapján meg tudjátok mondani, mennyit ér?

Nem, mert sajnos fénykép alapján nehéz megítélni a nyereg (vagy bármilyen egyéb lovas felszerelés) minőségét. A forgalmi érték pontos becsléséhez látnunk kell a terméket személyesen, ezért kérjük, hozd be becserélni kívánt nyergedet a boltba egy előre megbeszélt időpontban, hogy segíthessünk! Keress minket telefonon (+36-30-378-1725; 9-19 óra között) vagy e-mailben (info@nyeregvilag.hu)!

Tudok bankkártyával fizetni a bemutatóteremben?
Nem, üzletünkben csak készpénzt tudunk elfogadni! A legközelebbi (OTP) bankautomata a bemutatóteremtől 400 méterre, az Országos Onkológia bejáratánál található (térkép).
Le tudok parkolni, ha autóval megyek?

Bemutatótermünk előtt, az utcán van lehetőség a parkolásra, a szabad parkolóhelyek száma azonban mindig az aktuális forgalom függvénye.

Nyitva tartási időn kívül be tudok menni a boltba?

Bemutatótermünk munkanapokon 9-13 és 14-18 óra között tart nyitva. Amennyiben éppen ebédszünetben (13-14 óra között), 18 óra után vagy esetleg hétvégén szeretnél jönni hozzánk, kérjük, ezt idejében jelezd nekünk, hogy amennyiben van rá lehetőségünk, megoldhassuk a személyes találkozót az üzletben!

Nem tudok előre utalni. Lehet utánvéttel is postáztatni?

Igen, indokolt esetben, igény esetén lehet utánvéttel is postáztatni a webáruházban megrendelt termék(ek)et, de a postázás díja ez esetben magasabb lesz a webáruház információkban megadottaknál!

Kérjük, rendeléskor írja a megjegyzés rovatba, hogy utánvéttel kéri a házhozszállítást!

Lehet rendelni telefonon vagy e-mailben?

Igen, igény esetén felveszünk rendelést telefonon és e-mailen keresztül is! Az ehhez elengedhetetlenül szükséges adatok:

  • termék(ek) cikkszáma
  • termék(ek) pontos mérete, színe, típusa
  • kiválasztott postázási mód (házhozszállítási módok és árak bővebben...)
  • megrendelő neve, telefonszáma
  • pontos szállítási név és cím
  • számlaigény esetén számlázási név és cím

Az e-mail útján leadott rendelés esetén a visszaigazolás szintén e-mailben történik, telefonos rendelés esetén értelemszerűen nincs visszaigazolás.

A fizetés (termék/termékek ára + postaköltség) minden esetben előre utalással történik az alábbi bankszámlára:

Bank neve: Budapest Bank
Számlatulajdonos neve: Kótai Sarolta
Számlaszám: 10104105-73584300-00000006

A pénz számlára kerülésétől számított 2 munkanapon belül postázzuk a megrendelt árut.


Lehet vásárolni személyesen, a bemutatóteremben?

Igen, természetesen lehet!

Hétfőtől péntekig 9-13 és 14-18 óra között szeretettel várjuk vásárlóinkat.